Üdvözlet!

Úgy döntöttem, megosztom én is a történetemet egy keresztszalag szakadást, illetve annak pótlását illetően. A világhálón számtalan helyen lehet találni ilyet, és ehhez hasonlóakat, de egyik sem tart ki a végkifejletig. Igyekszem a felmerülő kérdéseket megválaszolni, a kételyeket eloszlatni, bátoritani és információt szolgáltatni.

Előre közlöm: a nyelvtannácik öröméül szolgáló rövid i, hosszú i elirásaim egy - pusztán - angol billentyűzet hiányosságából fakadnak. 

A balesetről:

25 éves koromban egy erősre sikeredett éjszakán, a torony picit elmérte a járdaszegély és az úttest viszonyát, és egy hanyag mozdulattal lelépve a járdáról a jobb térdem magam alá fordult. Én meg magam alá pi..ltam, ugyanis iszonyat fájdalommal jár ez a szakadás. De ezt Te is biztosan tudod már. A balesetiben nem nagyon foglalkoztak velem, mondván a "páciens" nem hagyta megvizsgálni az érintett testrészt. Lényegében pihentessem, jegeljem, valószinűleg rándulás. Egy hét után a kontrollon kiderült, hogy egy keresztszalaggal lettem szegényebb, de ekkorra már olyan ütemben javult az állapota, hogy inkább visszamentem dolgozni és minden nap erőltettem, hogy egyre jobban tudjam hajlitani. Gyakorlatilag évekig működött igy a gépezet. Csak néhány szituációban volt nyilvánvaló, hogy valami nincs rendben.

Lényegében közel 4 év után, 2018 novemberében kezdtem el intézni a pótlást, és mindent ami ehhez kell. Azonban ilyen távlatból nem ugrik az orvos sem egyből a műtétnek.

A következő részben leirom, miért is nem.